onsdag 22 februari 2012

Inspirerande boktips

Vägen till din första miljon : alla kan bygga en egen pengamaskin


Den årliga bokrean har dragit igång idag. Jag brukar alltid kolla igenom på nätet om det finns några böcker som är intressanta och prisvärda. I år hittade jag en som enligt mig är ett riktigt fynd för ynka 23 kr. Då boken är inom området ekonomi och investeringar så vill jag tipsa om den här, bifogar här en länk till boken på adlibris, Vägen till din första miljon - Tobias Schildstedt. Det är en mycket läsvärd men lättläst bok som inspirerade mig personligen att ta tag i mitt investerande på allvar.

Så är du intresserad av att börja investera och vet inte hur du ska ta första steget eller helt enkel behöver lite inspiration så är detta boken för dig.

Kan även påpeka att med boken kommer ett värdebevis på 200 kr på Nordnet om du inte redan har konto där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar